NETWORK MARKETİNG- 3 kritik strateji

NETWORK MARKETİNG- 3 kritik strateji

Sponsorluk strateji 3 aşamalı bir stratejidir.

1. Davet Edil

2. Çekicilik Üret

3. Etkili Takip

Adım 1 : Davet Edil

Telefonlarla aday arandığı, iş toplantılarına katılmak zorunda olunduğu, iş fırsatının adaylara sunulduğu, arkadaşların, dostların ve aile bireylerinin aynı zamanda iş ortakları yapılmaya çalışıldığı eski moda MLM aday trafiği sağlama teknikleri artık tarih olmuştur. Adaylar internet ortamındadır.

Önemli olan onlarla nasıl iletişime geçileceğidir. İş için aday aramak neredeyse sona ermistir. Bir an durup düşünmeni istiyorum. Bugünün sosyal dünyasını 1990’ların sosyal dünyası ile kıyaslamanı istiyorum. İnsanlar bugün inanılmaz bilgi çamuru altında boğulmaktadır.

Mevcut pazarlama gürültüsü insanların kulaklarını sağır etmektedir. Her gün telefonumuza gönderilen SMS veya e-posta kutumuza gelen e-posta (spam) mesajları gelen “beni al, beni al” diye bağırmaktadır. Hepimizi bıktırmıştır. İnsanlar kendilerine sunulan sonsuz seçenek karşısında ne yapacaklarını bilemez bir duruma gelmişlerdir. Bu senin için de benim içinde aynıdır.

 

Bu durum insanlara, her gün gelen bu yüzlerce fırsat saldırısına karşı savunma duvarları inşa ettirmektedir. İnsanların satınalma kararını veren mekanizması olan “eski” beyni içgüdüsel olarak şu komutu vermektedir :

 

“Sakın kimseye güvenme”

 

İnternet

İnternet, insanlara neredeyse tek kuruş para harcamadan kendi işlerini kurabilecekleri ve çok ciddi miktarda para kazanabilecekleri sınırsız fırsatlar sunmaktadır. 

Gerçekler

Evden kendi işlerini home-office olarak inşa etmek için yola çıkan insanların maalesef %95’i başarısız olmaktadır. Bunun sebebi, rekabetin had safhada olduğu internet dünyasının kurallarını, raconunu, tabiatını henüz bilmiyor ve öğrenmemiş olmalarıdır. Evet, işte sana internette başarılı bir oyuncu olmanın stratejisini veriyorum.

Eğer birisine bir şey satmak istiyorsan, onun dünyasının başköşesine buyur edilen bir davetli olmalısın. Davetsiz misafir olmamalısın (negatif).

Şimdi önünde iki tane seçenek var.

1. Ya sadece eski, kara düzen MLM teknikleriyle, rakamlarla oynayarak yeterli sayıda kişiyi arayıp başarılı olmaya çalışanlardan olursun ki, %95 çoğunluk bunlardan oluşuyor.

 

2. Ya da, kendini MLM dünyasında öyle bir şekilde konumlandırırsın ki, adaylar seni bulur.

 

Çok bariz bir şekilde 2 nci seçenek çok daha iyi bir tercih olacaktır.

Bunun tabiî ki bazi nedenleri var ama ben sana en önemlisini söyleyeyim ;

 

Kimin kiminle ilk olarak kontak kurduğu çok önemlidir.

 

Bu da benim bu kampta anlattığım strateji ve taktiklerin özünü oluşturur.

 

1 nci seçenekte adayı kovalayan sensin.

2 nci seçenekte ise seni kovalayan adaydır.

 

Yanlış anlama, sadece interneti kullanmalısın demiyorum. Eski teknikleri kullan ama yeniyi de değerlendir diyorum. Anlaştık mı ? 🙂

 

Artık MLM piyasasında uzmanlığı, kudreti ve her zaman sunacak değeri olan bir kişi konumundasın. Burada ki olay, dikkat et, aslında şudur. Aday(lar) seni kendi dünyasına davet ediyor ve her ne satıyorsan onu SENDEN satın almak istiyor.

 

İste sponsorluk sürecindeki kırılma anı bu andır. İşte bu andan itibaren sponsorluk sürecindeki tüm engelleri, sorunları (güven inşa etmek vb zaman alıcı bir yığın engeli kastediyorum) by-pass etmiş oluyorsun. Zaman kazanıyorsun. Efor kazanıyorsun. Moral kondisyonu kazanmış oluyorsun. Ve şuna da dikkat et, bu aslında bir satış değidir. Sen şu anda bilgisi satın alınan bir uzman ve peşine düşülen bir bilgi sağlayıcı konumundasın. Artık sen satmıyorsun. Onlar alıyorlar. Güven zaten inşa edilmiş durumda. Sürecin geldigi bu noktada “sponsor etmek” artık neredeyse hiç efor sarfedilmesine gerek kalmayan bir şey haline gelmiştir.

 

Sana, kendini günümüz MLM pazarındaki inanılmaz rekabet ve sonu yokmuş gibi görünen gürültünün dışında bırakmak için anahtar verdim. Sır budur. Satın alınan ol. Satan olma. 

 

Bu nasıl mümkün olacak ?

 

Çok basit.

 

Silah deponda sahip olduğun en önemli silah SENSiN. Pazarda tonlarca fırsat ve fırsat sunucusu var ama, sen TEKSİN. Kendini PAZARLAMALISIN. Çoğunluk her zaman yanılır emre bunu asla unutma. Çoğunluk her zaman yanılır. Çoğunluğun yaptığı gibi fırsatını satmaya çalışma. Herkes gibi olma. Herkes gibi iş tanıtımı yapma. Adaylar seni görünce “işte bu kişide benim işime yarayacak bir değer var” demeli.

 

Bunu onlara dedirtmelisin. Onlara sunacağın özel, eşsiz, değerli ve kullanışlı bir şeyler olduğunu hissettirmen lazım. Bunu yap. Sonra arkana yaslan ve sakın sakın adayların seni kendi dünyalarına davet etmelerini izle. İnanılmaz zevkli bir şey. Dolayısı ile birinci taktik “davet edil” stratejisidir. Adaya fırsattan evvel, üründen evvel kendi kişisel DEĞERİNİ sunuyorsun.

 

İnsanlara sunacağın değeri arttırmanın da tek yolu vardır. Kendini eğitmek.

 

Aday trafiği üretme konusunda uzman olmalısın. Adayları sponsor etme konusunda uzman olmalısın. Çekim sağlama konusunda uzman olmalısın. Bunun bir sırrı yok.

Çok kitap oku. Sonunda göreceksin ki sen de adaylarına şu ana kadar bilmedikleri konsantre değer sunmaya baslamışsın.

Eğer ortada sunulan bir değer yoksa, davet diye de bir şey yoktur ve de olmayacaktır. Eğer şu anda sponsor etme konusunda sorunlar yaşıyorsan, bunun sebebi, insanlara -şu anda- sunacak gerçek değerinin olmamasıdır. Bu durumu değiştir. Çekiciliğin büyüklüğü sunulan değerin büyüklüğüne bağlıdır.

2000+ Kişi Arasına Katılın ve Yazılarımı ilk Okuyan Siz Olun

En Güncel Network Marketing-internetten Para Kazanma ve Ek Gelir ile ilgili Yazılar Anında Mail Adresinize Gelsin

30 Haziran 2015
1.179 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Ziyaretçilerimiz tarafından yapılan yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?

Yorumuzu - Görüşünüzü veya Önerilerinizi Yazmayı Unutmayın !!!

Yandex.Metrica